Opis
Koperta z dużym oknem na awersie, jest bardzo dobrym pomysłem, które optymalizuje koszty produkcji kopert, pod warunkiem, że korespondencji wysyłamy co miesiąc bardzo dużo i jest ona zróżnicowana. To rozwiązanie jest idealne dla banków, ubezpieczycieli, telekomów itp. Zauważcie, że layout przesyłki buduje insert (w tym przypadku list) i wystarczy zmienić grafikę na liście, żeby przesyłka wyglądała zupełnie inaczej od poprzedniej). Koperta cały czas może być w takim samym layoucie. Co to nam daje? Jeżeli zamówimy koperty na 3 miesiące vs np na 1 miesiąc (zamawiamy na krótki okres, bo nie jesteśmy w stanie przewidzieć, co na kopercie będzie się znajdywało w kolejnym miesiącu), to dzięki skali jednego zamówienia, otrzymamy lepszą cenę jednostkową. POLECAMY
Dodatkowo zauważcie, że po wyciągnięciu listu, adresat widzi w oknie call to action, bo koperta jest też zadrukowana od środka - to też rzadkość.